GBG SJ STHLM

Jag är i Göteborg, fast åker hem i dag. Meckigt med biljetter, men det slutade med att jag fick en som var billigare än på Tradera. Hade ställt klockan för att gå upp och buda på dem i sista stund, och innan dess till och med drömt om att jag skulle göra det (mycket bearbetning av nya tekniska grejer om nätterna nu). Men Tradera slutade på 600 och SJ på knappa fyra, så det var ju ett kap. Alla under 26 vinner alltid i slutändan.

X2000 dessutom. Åkte "det vanliga" tåget upp och höll på att dö av utmattning i värmen. Luftkonditionering var inte att tänka på. Och då störde ändå faktumet att de inte hade någon mer än värmen.

Så i kväll får jag återigen fingra på min favoritkropp, som för övrigt inte alls
försvinner iväg i två månader i sommar. Ändrade planer. Till min fördel.

Kommentarer
Postat av: jessica

men hur var det i götet då?! Och ska ni titta på fotboll ikväll?

Postat av: angelica

ja och det gick ju som det gick med x2000 o allt! :) men nu är du väl äntligen hemma? fy vad segt det är med förseningar.. jag ska åka o jobba kbäll nu om en stund. häng mig! njut av dina lediga dar..

2008-06-10 @ 13:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback