Sax och Mac

Alltså, när jag ska skriva något som ska vara lite spontant, typ ett blogg-inlägg, så kan jag inte starta Word. Det går inte, det är ett för stort projekt. Det "spontana" går till spillo. Och nu har jag ju köpt en ny dator. Jag nyss:

- Finns inte anteckningar på Mac? Finns bara Word?

Jag lär mig, men jag älskade Anteckningar. Kunde inte leva utan det och skrev ALLT där. Nästa fråga som jag kom på nu: Kan man öppna Antecknings-dokument i Macs Textredigerare. Säkert inte.

Kalle lyssnar på alla versioner som finns av If I were a boy på Spotify. Nu har han på en jobbig saxversion som enligt honom är "trevlig". Jag har faktiskt aldrig gillat sax.

Kommentarer
Postat av: linnea

det finns ju nästan som anteckningar på mac. om man tycker upp den "genomskinliga hinnan" eller vad man ska kalla det så finns det en kom ihåg lapp där där man kan skriva. går snabbt och är enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback