Vin för 82

I fredags hade vi jobb-utgång med start hemma hos min chef. Där bjöds vi på hemlagad mat och gratis öl. Det är ju riskabelt det där med att dricka sprit med dem man jobbar med. Det blir så lätt fel. Man säger för mycket om anställningar och orättvisa, vad man egentligen tycker helt enkelt. Och man går till Riche, spiller öl över sig själv och de andra, köper vin som ALDRIG borde få kosta så mycket, ramlar runt, sluddrar. Och allt detta kring personer som sätter ens lön. Och som man undantagslöst måste möta på måndag. Men det var en rolig kväll. Jag ångrar ingenting. Nästan.

Min kropp mår dåligt förresten. Fel på alla organ om du frågar mig. Och trots att det är månader kvar så bävar jag inför att lasas ut från jobbet, för jag tror inte att ett bättre ställe finns att hamna på.

Nu tar jag en grogg.

Kommentarer
Postat av: Martin

Skål för det!

Postat av: Lovisa

träffade du vår kusin där?

2008-09-09 @ 00:11:43
Postat av: Buffe

Kan boka upp dig på en tid med dr åsa om du vill.

2008-09-09 @ 13:21:14
Postat av: Maria

Martin: Skål på lördag!



Lovisa: Ja, han har tydligen jobbat där jag jobbar.



Buffe: Kändisdoktor? Nä, säkert inte bara brösten som är fejk.

2008-09-09 @ 22:30:44
URL: http://angelyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback