Så här är det nu

Det har ju stått still här nu. Tänker inte göra någon vidare analys, mer än att bara konstatera det.


Jag har exakt två veckor och två dagar kvar på mitt jobb nu. Den sista veckan tog jag ut i semester (vet fortfarande inte riktigt varför, har hela tiden sagt att jag ska klamra mig fast så länge jag kan) och åker då iväg på en sistaminuten till Thailand fram till julafton. Jag har aldrig varit i Thailand förut. Det ska ju tydligen vara världens shoppingparadis och paradis över lag så jag är hoppfull. Mest ska det bara bli så jävla skönt att vara någonstans med K som är varmt och inte Stockholm. Så det ser jag fram emot.


Och det är kanske töntigt, men sen ser jag fram emot det här:



Kommentarer
Postat av: angelica

men shit vad härligt! väldigt avundsjuk.

ställer mig dock frågan: har du glömt att vi skulle komma den 4-7 dec?? har ju bokat biljett o allt..

2008-11-20 @ 13:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback