Allt har krashat

Okej, det här med kastrerade katter. Jag hänger faktiskt inte riktigt med. Det verkar finnas en hel värld av dem som ingen talar om. Polisen jag pratade med igår satte direkt den fientliga sidan till och liksom "vadå, ni kan ju inte släppa ut en okastrerad katt". Och jag kunde bara tänka att någon gärna någon gång hade kunnat få säga det till mig. Är det någon slags naturlag att kastrera sin katt? När gör folk det? Hur har de blivit införstådda med att de ska göra det?


Det är som i SATC när Carries dator kraschat och alla frågar henne varför hon inte gjort backup på sitt arbete, vilket för alla utom henne är världens mest naturliga grej. Något man bara gör.


Så.


Jag är Carrie. Tyko är allt arbete. Och nu är allt arbete borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback