Effektiv på heltid

Martin beskrev härom dagen det sköna med att ta tag i sitt liv efter jobbet i veckorna. Att liksom verkligen GÖRA någonting som inte innefattar en soffa, en tv och en förslappad kropp. Heltidsmentaliteten är ju ofta att man är för trött för att göra i stort sett allt. Men den stämmer inte. Man orkar. Och jag har utnyttjat det, roat och haft mig, träffat folk och känt mig ja... driftig. Det har känts bra.


Ikväll flyger jag till Luleå och för att gå på Idolaudition. Det bloggar jag om här.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, idolbloggen. galet!

2008-03-28 @ 15:42:18
Postat av: Lovisa

följer du med till lund osså?

2008-04-01 @ 14:36:58
Postat av: Maria

Det blir inget Lund för mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback