Personalfest, dagen efter

Jag tog mig friheten att radera mitt senaste inlägg som jag mms:ade in runt ett-tiden i natt. Om du inte hann se det så var bilden aningen för mörk för att man skulle kunna se den 50-årige man som igår drog mig till sig, tog mig på stjärten och grymtade fram "Var har du varit i hela mitt liv?". Samma man som jag borde ha slagit hårt som fan och som min kollega Sara senare fick utslängd efter att vakten insett att det faktiskt är rätt grisigt med en sånt beteende på Riche och var som helst.

Kommentarer
Postat av: Martin

haha, då har vi haft en rätt lik helg. själv blev jag utsatt för skamlöst raggande av en 62-åriga kollega på personalfesten i köpenhamn. för övrigt samma kvinna som trillade baklänges på dansgolvet (av berusning), när vi valsade omkring.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback