MMS:a först, tänk sen

Det här med mobilbloggningen, det har tydligen påverkat mig. Jag har vetat om det i ett par dagar och liksom väntat på ett tillfälle att göra mitt första inlägg (ja, jag krystade fram det i morse). Man kan väl säga att jag har byggt upp förväntningarna.


Så att jag drömde om just det i natt var kanske inte så konstigt.


Först hånglade jag med en annan kille än min (det var till och med en man, han var gammal, typ 50, okänd dock), för att i nästa sekund skicka ett MMS om det till bloggen. I stunden kändes det rätt, jag ville väl liksom catcha mitt moment. Det är det jag har intalat mig är själva konceptet för mobilbloggning. Sedan ångrade jag mig såklart och kämpade därför resten av natten med att få bort inlägget, så Kalle inte fick veta något.


Det är så det kommer bli. MMS:a först, tänk sen. Sommaren i bloggen.


Kommentarer
Postat av: Jonna

haha rolig dröm ;)

Hoppas du får en bra dag!:)

Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-05 @ 11:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback