Väl utförda arbetsuppgifter

Jag fortsätter på min "jag är fri"-serie ett tag till. Fick mitt skol-diplom idag. Och elevråds-diplom. För där var jag med. Och folk och lärare kramades och sa "vi ses nog igen", och ja, kanske gör vi det. Jag och Kalle firade med semlor när jag kom hem. Jag visade stolt upp mitt diplom som om det vore mitt första betyg. Allt var helt i sin ordning.

Något desto mindre njutbart är att jag brände mig i munnen under lunchen på jobbet häromdagen (jag mikrade maten själv, så det är inte läge att skylla på någon) och det gör fortfarande så fruktansvärt jävla asont varje gång jag äter något som är varmt/syrligt/salt/hårt/kantigt. Att pajja munnen har jag alltid varit ganska duktig på, och det kan nog vara värsta stället att ha ont. En gång i typ... tvåan? skulle jag göra en snurr på den populära snurrstången utanför matsalen, men tappade greppet och åkte med ansiktet rakt ner i marken. Hade asfaltssvärta på min ena framtand i typ ett år. Så ska väl inte klaga nu kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback