Sambovardag

Jag: Jag har inte lust att se på film.
K: Vad vill du göra då?
Jag: Jag vill bara hänga.
K: Då får vi hänga då. Jag är väldigt trött.
Jag: Vad vill du göra?
K: Kan tänka mig att kolla på film iofs.
Jag: Åh vad jag är sugen på vin.
K: En kall öl hade också varit gott.
Jag: Har vi inga?
K: Nä, men vi har lakritsshots.
Jag: Ska vi dricka oss fulla på det?
K: Man lär ju känna av efter fyra stycken.
Kalle räknar upp hemmets droger.
K: Jag fick 1800 på en fågel.
Jag: Näe?! 1800 är ju helt sjukt. Det har jag aldrig fått.
K: Inte jag heller förut.
Jag: Ska vi se på film eller?

Kommentarer
Postat av: daniela

"kalle räknar upp hemmets droger" lite dekandent om du fragar mig ;)

2008-01-21 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback