Once in Royal David's city

Jag har hundra år efter alla andra skaffat en rss-feed, så att jag kan hålla reda på allas bloggar. Först kändes det smart, men nu börjar jag inse att det bara är ännu ett steg i riktningen som jag beskrev i det så infantila inlägget förra veckan. Få ut så mycket som möjligt av minsta möjliga. Men det kanske är en allmän uppfattning?

Har skaffat feed på jobbet också. Att hålla koll på nyheter på tre olika siter var mer än jag orkade med, så nu får jag det serverat istället. Och jag kan sortera. "Nä, Gaza-konflikten passar inte, men JA, att Ljungberg vill spela i Champions League måste jag ta med". Men nej, jag ska inte ironisera över mitt jobb redan. I love it, ju. Och Gaza hade nog varit okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback