Det händer så mycket nu

- Jag börjar från och med nu betala av mitt CSN-lån. Terminen då jag pluggade och jobbade samtidigt och inte tog lån räknas som mitt uppehålls-halvår (som alla har rätt till, men bara en gång) och därför måste jag betala tillbaka nu. Jag hade typ tjänat på att låna den terminen också. Men SKITSAMMA. Det är väl logiskt antar jag.

- Jag har fått igång min dator på ett högst mystiskt sätt. Laddade på min brors inrådan hem ett program, Windows PE, så att datorn kunde starta från den istället för från vanliga Windows. Jag kunde då nå min hårddisk och kopiera över allt  och blablabla. Sedan när allt i stort sett var kopierat och klart och betart så provade jag att starta om och då startade den som vanligt. Så himla oberäknelig. Den kan glömma att den slipper omformateras. 

- Jag är ledig fram till fredag. Sedan jobbar jag iofs helg, men det är tråkigt att tänka på.

- Svanöfesten är död. Iaf den här sommaren, bestämde vi i lördags. Det känns sorgligt och tråkigt på alla tänkbara sätt, men kanske blir det bra i slutändan ändå (inte lika bra!). 

Tänker ni inte "oj vad mycket" nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback