No you hang up

Mannen nedan ska jag så smått ta hand om på söndag på jobbet. Shayne Ward. Han är lite Orlando Bloom blandat med Prison Break tycker jag. Bra? Dåligt? Jag vet inte. Men han är tydligen någon form av internationell stjärna, och såhär går hans hit:

A lot of girls are sexy
but you know how to use it
You can keep me up on the phone all night
We say lets hang up on 3 but we don't ever do it
Aint it crazy how after all this time
We got that you hang up no you hang up kinda love
We got that you hang up no you hang up kinda love

image183

Kommentarer
Postat av: Lovisa

nu har jag you tube:at låten och melodin är om möjligt sämre än texten. han ser snäll ut dock. vad ska ni hitta på?

2008-04-25 @ 17:23:41
Postat av: daniela

We got that you hang up no you hang up kinda love?

2008-04-25 @ 18:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback