Lönsamt

Jag ångrar att jag skrev mitt förra inlägg. Den där bilden alltså. Vill inte ha den där. Men självcensur = dåligt, även om jag är bra på det.


Inte för att skryta. Men jag får så jävla mycket i lön numera. Inte jämfört med många andra, inte jämfört med de flesta faktiskt. Men jämfört med mig. De senaste tre åren. Och jag lägger undan, det ska ni veta. Och sen shoppar jag upp resten på mat och kläder. Då slipper man dåligt samvete.

I kväll ska jag tydligen spendera pengar på en svettig krog i Gamla stan där ett Skåne-derby står i centrum för allas uppmärksamhet. Jag vill umgås med min kille, och det är där han är. Han har fått ett nytt jobb av någon, så av mig ska han få en öl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback