Dammfritt

Torsdag, igen. Och igår gick Rent hus på tv, igen. Är redaktör för siten och gjorde något hemskt igår. Nästan så att jag inte kan berätta det. Jag har inte ens sagt det till Kalle än.


Men okej.


Vi publicerar tanternas städtips på siten varje vecka, "Bästa städtipsen" står det i menyn (jag kan bara hålla med). Igår valde jag ut dem som jag tyckte var deras smartaste, sammanställde dem i ett anteckningsdokument och SKREV UT dem.


Alltså, det är inte okej. Pappret ligger som en skamfläck i min väska nu, och jag vet inte vad jag ska göra av det. Jag vill liksom slänga det bara för att känna mig mindre äcklig.


Exempel på tips som jag tyckte var bra nog för att hamna på min wall of shame:

- Så håller du dammet borta från tv:n
- Skrynkelfri utan strykning
- Imfri badrumsspegel


Kommentarer
Postat av: angelica

haha, det där ska du får höra

2008-04-25 @ 15:45:44
Postat av: Maria

Haha, det räknar jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback