Aerodynamic

Det känns gjort att klaga på måndag och på regn, men jag vill nog egentligen mest whina om att jag är ledig men inte alla andra, om att Kalle är i London men utan mig, om att jag vill shoppa men har köpstopp, om att jag vill bli full men inte på en måndag, om att jag vill gå till Kulturhuset men inte själv. Om att jag faktiskt inte vill vara ledig. Inte när det är måndag och regn.


Edit: Men just det, måndag = Kulturhuset stängt. Jag som var fem minuter ifrån att sätta på mig skorna.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag hade mer än gärna gjort dig sällskap till kulturhuset (om det nu hade varit öppet, alltså). och gärna en måndagsöl på det. här blir man inte direkt överöst av nöjen (med värde).

2007-09-10 @ 17:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback