Regnbågsfärger igen

Jag äter kolhydrater, hela tiden. I form av pepparkakor, små salta kex och tunnbröd som smakar papper men ändå ganska gott, "Flatbröd". Berondeframkallande. Och så står ZTV på i bakgrunden och det är ju faktiskt ganska bra när musikredaktionen rekommenderar. Jag gör en kolla upp-lista som just nu består av Beirut och Vampire Weekend. Det verkar lovande.

Och så längtar jag. Efter att få äta sushi, dricka rött vin, spela kombo-Pop'n music och ha en alltid varm hand i min. Kanske se ett avsnitt av nån neverending serie. Eller bara ligga i sängen och lyssna på Tunng.

Kommentarer
Postat av: daniela

ah, vilket sammanträffande, beirut spelar i paris i helgen och jag fick en låt av en vän att kolla upp igår. vi är i fas. hoppas allt är bra. vi måste höras snart.kram kram

2007-11-08 @ 17:31:47
Postat av: jessica

jag längtar också efter sushi! jättemycket. men inte efter vin. det fick jag för mycket av igår. jag har något suddigt minne av att jag och petter luktar på hela rickard som ligger på golvet. det känns konstigt, fast på ett ganska okej sätt. hoppas vi ses snart igen!

2007-11-10 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback