Missuppfitta

Har insett att jag bara skriver de kvällar då jag är ensam hemma. Så kanske blir det inlägg varje dag den här veckan. Att tv tar sån tid. Hur som helst. Det jag tänkte skriva var att ensamhemma ikväll har fått mig att börja titta på Californication. S01E05 står på 96,7% nu. Har så smått blivit fast efter bara fyra avsnitt. Download complete. Jaha. Men måste väl slutföra det här inlägget nu när jag ändå börjat.

Jag håller inte alls med om att Duchovny känns felplacerad som huvudperson. Aliens och ljussken i skogen känns jättelångt borta. Lite som om han aldrig spelat någon annan. Precis som med Dexter, som trots att han var en sådan övertygande begravningsbög, känns som världens bästa seriemördare. Många döda kroppar bland hans roller förresten. Precis som vi andra har fastnat i livsmedelsaffärer och på ålderdomshem, så har han gått ner sig i lik-träsket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback