Bookmark this page

Höll just på att få panik när jag i jakt på en blogg såg att alla mina bokmärken på datorn var borta. Och för att ni riktigt ska förstå innebörden av detta så borde jag kanske tillägga att dessa bokmärken har samlats under åren ca 99-07. Åtta år! Blev nästan pinsamt lättad när jag insåg att jag sitter vid min skoldator som jag faktiskt inte samlat några bokmärken alls i. Vilket när jag nu skriver det framstår som ganska konstigt. Men iaf, det skulle ha varit som att tappa min mobil. Då kanske ni förstår.

Dricker nu min fjärde kopp kaffe för dagen och försöker bestämma mig för om jag ska åka och titta när Tv400 sänder live-talkshow. Jag gillar ju Kalle. Och jag gillar ju action. Så Kalle in action är ju minsann en vinnande kombination. Okej, jag åker. Tråkiga gäster idag iofs. Men vem bryr sig om kändisar? (INTE JAG).

Och förresten så var jag och såg Arcade Fire i måndags. Fick det i födelsedagspresent av Kalle, vilket iofs inte spelar nån roll eftersom jag nog skulle ha gått ändå. Eller, klart det spelar roll. IALLAFALL. Det var så otroligt, himla fint. Jessica skrev ett
inlägg om hur hon skulle ha reagerat om hon varit där (hon var sjuk), och typ så kände jag. Minus att gå ner på knä. Jag lovade nästan att jag skulle göra istället för henne, men lät bli. Sånt måste ju komma sponant och ogenomtänkt. Skulle någon verkligen göra det annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback