7 mån and counting

Orkade inte upp ur sängen i morse. Runt halv två kände jag mig någorlunda i gång igen - efter dusch och kaffe, och efter att ha gjort lite skolarbete som gav mig uthärdligt samvete.

Valborg i Uppsala var kortfattat en lång fest på 16 timmar, och en mycket trevlig sådan även om det kändes smått underligt att dansa runt på en klubb klockan tre på eftermiddagen. Mycket studentikost, men sånt spelar ju ingen roll en dag om året. Lyckades även med konststycket att få en av spikarna på en spikmatta att gå rakt in i min hand. Det hör ju inte direkt till vanligheterna. Och dessutom, igår påväg ut till Cirkus för att se Bloc Party såg vi en säl från Djurgårdsfärjan. Den låg och guppade i sin ensamhet som ingenting, och det hela kändes betydligt mer spännande än att ta 76:an förbi Dramaten.

Och förresten känner jag äganderätten som en klump i magen. När ansåg sig moderaterna ha en motiverad anledning att vara ute och tåga på första maj?

Kommentarer
Postat av: angie

instämmer i sista stycket. håller med mona sahlin för en gång skull, moderaternas dag är första april (skämtet själva) inte första maj! ringde dig ikväll. I need to talk to you.

2007-05-02 @ 22:15:23
Postat av: Maria

läste det. vilken spjuver hon är!

och såg att du ringde. vi höll på att svära över några hyllor vi höll på att sätta upp, och sedan blev det så sent. ringer i em!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback