Aborrar och engångsgrillar

Jag ligger så himla efter hela tiden. Midsommar känns ju inte alls särskilt aktuellt längre. Jag bara jobbar och jobbar och sover och ser på serier nu och hinner knappt ens tänka på att skriva. Men okej, midsommar var fint och sådär lite jobbigt perfekt och somdetskava. Jag och Kalle (par) firade med ett annat par på landet. Jag gillar par. Varför par är bra:

- Man är lika många tjejer som killar (i vårt fall).
- Man är alltid jämnt antal i spel (som i kortspel och utomhuspingis).
- Man får bra plats i en vanlig bil.
- Det blir inte bråk om vem som ska sova bredvid vem.


Kommentarer
Postat av: Daniel

I mitt fall blir det förvisso aldrig bråk om vem som ska sova bredvid mig. Det är det ju ingen som vill göra vilket fall som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback