Vad e de för mode?

Har plockat upp/skilt ut ölburkar från potatissallad, krossat glas från fimpar, snus från bajskalsonger och nedtryckta tältpinnar från blöta chips. Allt skulle upp. Har gått och lagt mig sent, gått upp ett par-tre timmar senare. Haft på mig för lite kläder under långa för kalla nätter. Och nu är jag hemma igen, sjuk. Med igentäppt näsa, hals och öron. Men det var värt allt, tror jag. Maten blev lagad, god och uppskattad. Och allvarligt, Svanöfesten är bästa festen. Trots lite regn så slutar den alltid i soluppgång. There's no party like an alcoholic party osv.

1
2 3
4 5 6
7 8 9
10 11 12
13 14 15
16 17 18


1. MAT | 2. Full bil | 3. Vi skulle ha en stad av 170 partytält på campingen, det var kämpigt | 4. 50 plåtar lasagne | 5.Baren/Maten | 6. Festplats deluxe | 7. Från baren | 8. Mapei var uppskattad | 9. JagåKalle | 10. Lördagshäng på partytältstorget | 11. Par mot par (vi vann) | 12. Ö ja | 13. Efterfestbad | 14. Kalle på bryggan | 15. Efterfestfika | 16. Sen var det slut | 17. Vi bränner skiten | 18.Arrangörer får dagenefterpizza

Kommentarer
Postat av: rickard

jag hade glömt hur vacker soluppgången/hela paketet var i lördags/söndags... å andra sidan är mitt detaljminne från den stunden inte hundraprocentigt.

Postat av: Maria

det var väldigt fint på alla sätt och vis. hör fruit of the loom till detaljer du minns?

2007-08-07 @ 22:21:08
URL: http://angelyouth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback