What's so strange?

Lördag igår, och jag somnade utan att vara full. Och vaknade utan dunkande huvud, trots gratis öl två kvällar i rad. Och nu sitter jag här, utan att knappt känna smaken av kaffet. Kan alkohol ha den effekten? Dunkande huvud eller utebliven smak, bara att välja? Börjar bli trött på ledigheten nu. Inte ens tanken på att jag snart kommer gå i skolan varje dag räcker för att tillfredställa mitt behov av produktivitet. Och jag vet att jag kan om jag vill, men det är så mycket enklare att Myspacea, fika och fastna vid MTV's Laguna Beach-weekend. De kommersiella kanalerna ska alltid köra det där med många avsnitt i följd. Värsta dödsdomen för all motivation i världen.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, jag fastnade också framför Laguna Beach...igen.

2007-01-21 @ 19:35:33
Postat av: Anonym

hehe, det där jävla laguna beach asså! :)

Postat av: hanna

men hallå! då måste ni ju ha sett mitt program. jag gjorde ett halvt förra veckan :)

2007-01-24 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback