Uppsats och fistful of love

Idag extraknäcker jag mot betalning som någon slags försvarare av det svenska språket då jag (kind of) rättar en före detta klasskompis' c-uppsats. Jag känner mig som en extremvariant av stavningsfunktionen i word, som rödlägger alla små felstavningar, särskrivningar och mindre bra formuleringar. Det känns bra att vara produktiv. Önskar att jag kunde få vara det de tre resterande veckorna innan skolan börjar. Tyvärr har jag alldeles för lite att göra på alldeles för mycket tid. Och Moderaterna har ju inte helt oväntat reducerat antalet gratisnöjen nu, SÅ RING GÄRNA.


Kommentarer
Postat av: angelica

kom på en grej mary, kan du inte komma hit innan din skola börjar? kanske finns billiga biljetter! det tycker jag du ska.. mjau

2007-01-08 @ 22:26:13
Postat av: micke

jag tycker du, jag och martin (och alla som vill) borde gå och dricka öl! sen kan vi dricka öl på medieskolan när du börjar där (lycka till) men nu tycker jag vi borde göra det på t.ex fridhemsplan eller kanske på carmen! sen kan vi gå ut! eller gå hem! helst ut!

2007-01-09 @ 17:10:38
Postat av: Maria

micke > helst ut såklart!

angie > innan jul, då jag fortfarande hade en optimistisk syn på min ekonomi, var det faktiskt min plan. om jag inte hittar en sjukt billig sista min-biljett så får jag nog skrota den idén, men jag ska hålla koll!

Postat av: Daniel

Dagens tips:

Stadsmuseet har fortfarande gratis inträde.

2007-01-10 @ 14:52:22
URL: http://daniel.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback