Samson made me do it

Det är dyrt att köpa tid med mig. Ikväll har det kostat en middag ute+bio. Jag känner mig obeskrivligt bortskämd. Detta trots att den som stod för pengarna är 50+, har ett välbetalt (antar jag) jobb och dessutom är medveten om att jag har dåligt med pengar (eller blir det kanske värre då?). Har ätit crepes för första gången i mitt liv (intresseklubben!) och det = gott, och filmen vi såg, De andras liv, = väldigt bra. Se den. Alltså på riktigt. Och jag tror att jag kanske missbrukar parenteser, men varför finns de om inte för att användas? Och Hornstull ligger bara Västerbron bort, men jag ligger bara i min säng, trots att jag vill ligga där jag är gjuten att ligga. Skickar sms i hopp om att få svar. Och det får jag. Och där står allt jag behöver veta. Och det känns. Och åh, vad uppenbart trött och sällskapssjuk jag är. Dags att sluta så jag slipper radera det här imorgon, för censur = töntigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback