<3

Det slog mig att jag inte har postat något på över en vecka. Har egentligen inte så mycket att skriva. Har svårt att få fram något. Jag lägger istället all min tid på att gå i skolan alternativt hänga i världens just nu finaste lägenhet. Och just det, jag lägger även överdrivet mycket tid på att hålla koll på alla annonser som för tillfället läggs in på Blocket. Sökord jag överanvänder är snurrfåtölj, teak, sideboard och sjuan. Klyschigt va? Och om jag glömt säga det så flyttar jag inom en snar framtid från Uppland till Södermanland.

Kommentarer
Postat av: angelica

var ett tag sen vi hördes nu, men då verkar det som att allt gick enligt planerna, vad kul för er!
lycka till med inredningen, känner igen sökorden på blocket! ha det fint. kram kram

2007-02-15 @ 09:37:54
Postat av: Daniel

Bra där, rätt sida om Slussen!

Postat av: Maria

Jag känner av det! RÄTT, känns det.

2007-02-21 @ 21:53:11
URL: http://angelyouth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback