Cause I've read your horoscope and now I'm giving up on hope

Jag lyssnar på min last.fm-radio och det är konstigt, för det känns som om den sammanfattar hela mitt liv i låtar. Som Get me away from here I'm dying, som är så himla mycket mina tonår, säg... 15-18. Och I don't really love you anymore som är ja, en av världens bästa låtar. I vissa låtar, i vissa partier är varje liten ton färgad av något jag känt förut. Och det liksom tränger sig på igen. Inte på ett dåligt sätt, även om det kan vara dåliga känslor, utan fint. Typ nostalgiskt, utan att vilja tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad lustigt, Get me away from here I'm dying sammanfattar också mitt liv, fast här och nu, eheh.
Kom hit och häng, snälla! Pigga upp mitt liv! Eller uppdatera bloggen åtminstone. Lite dålig aktivitet på sistone?

2008-01-10 @ 22:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback