Uppkopplad sen 96

Är det någon mer än jag som kollar sin Facebook före sin Myspace numera? En märklig utveckling, det här med hur en hel användarskara förflyttar sig på bara en vecka. Skunk->Lunarstorm->Skunk->Myspace->Facebook osv. Och typ Eventually, Stajlplejs, Dobedo och resten i mellan. Ytterligare en konstig sak är att alla dessa mötesplatser, "communitys", verkligen på sitt eget sätt betytt saker för en (läs: mig). "Vad heter du på Skuunk?" på varje Emmabodafestival i början av 2000-talet t ex. Har jag rätt eller fånar jag mig?

En sista konstig sak bara. Är inne på min andra kopp kaffe nu - hur kan ICA:s snabbkaffe vara godare än Zoegas press? Är det ens möjligt?

Det verkar så.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hm, här frågar alla om ens pa :D

Postat av: Anonym

Vad är facebook? :o

2007-08-20 @ 12:12:36
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: micke

jag kollar facebook först, det känns lite roligare nu på nåt sätt.
en fråga också, är ICA:s snabbkaffe godare än Nescafé snabbkaffe???????

2007-08-23 @ 09:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback