Ponta delgada

Jag kan inte fatta att jag gick upp fem hälften av mina jobbdagar förra sommaren och hösten. Andra gången idag för i år och jag kan knappt tänka, prata ELLER skriva. Men I give it a try, för imorgon är det semester. Paren ska ut och resa. Azorerna en vecka, och när man googlar efter bilder ser alla ut att vara tagna från Lost ungefär. Så det finns en chans att det blir bra. Nu gäller det kanske inte just den här bilden...



...som föreställer vårt hotell. Men jag tycker nog att det ser ganska trevligt ut ändå. I alla fall när man som jag vet att det som ser ut som väg är strand.

Kommentarer
Postat av: angelica

vad gött! jag vill också såå gärna ut o resa! men jag är tillbaka inne i fabriken igen hela kvällarna, precis lagom till augustivärmen.. det är förjävligt. ha det så bra!!

2007-08-09 @ 12:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback