Ronald Mc Donald

För en massa år sedan jobbade en kille på Mc Donalds i Västervik. Han var trollkarl, gick under namnet Klas Kalas och var alltid sådär irriterande positiv. Hans liv verkade på något sätt gå ut på att typ trolla och montera hamburgare. TRODDE JAG. Ungefär samtidigt som Klas Kalas var verksam på Mc Donalds anlades en del skumma bränder på toaletterna på Västerviks gymnasium. Det blåstes upp ganska stort i lokaltidningen. Som jag uppfattade det så hände det aldrig något allvarligt, men intentionerna, de var onda!

I förrgår under förfesten i Davids studentrum kom så, fråga mig inte hur, bränderna på gymnasiet på tal, och det tog inte lång tid innan Erik kläckte ur sig, eller kanske snarare släppte bomben: det var Klas Kalas som var den skyldige! Kan inte annat än att tycka att det är så himla sorgligt med kontrasten mellan hans positiva framtoning på Mc Donalds och hans tämligen misslyckade försök att spränga skolan (vilket tydligen var fallet), som dessutom bara slutade med någon rökfylld korridor och lite sot på väggen. Undrar vad han tänkte på när han blåste upp ballonger och trollade fram pengar bakom barnens öron. Tändvätska?


Kommentarer
Postat av: micke

hahahahha!

2006-09-23 @ 16:17:45
Postat av: Daniel

Å andra sidan är det väl lite fint också. Den gråtande clownen och så vidare.

Postat av: Anonym

Det vissde sig senare att killen du bloggar om var oskyldig. Tycker det är totalt vidrigt att vara igonrant och hänga ut någon utan att sätta sig in vad som är sant och inte. Även om det nu är ett bra tag sen allt det där hände. Läs Tingsrättens o utredningens offentliga papper. Jag betackar mig!
"Rykten sprids effektivare än sanningen"

2007-08-17 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback