Presenter och farväl

Jag tackar och bockar samtliga inblandade som bidrog till min väldigt trevliga födelsedagskväll (och såklart också er som på annat sätt uppmärksammade dagen på olika sätt). Vi gick 1. till Shanti där vi åt middag, som verkade uppskattad trots att alla började svettas och fick uppsvällda läppar, och 2. till Carmen, som inte helt oväntat var fullsatt trots att det var måndag. Det är faktiskt rätt så trevligt ändå att fylla år när man inte bor hemma längre. Jag har fått paket i fyra dagar nu. Något ligger till och med just nu hos ICA Västermalmsgallerian och väntar på uthämtning. Har ingen aning om vad det kan vara. Ännu mindre vem det kan vara ifrån.

Ikväll planerar jag att dricka alkohol för fjärde gången på fem dagar. Kan inte minnas senast jag var på Baba Sonic, men gamla vänner förtjänar väl ordentliga avsked?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback