Mental stress

Det har varit världens sämsta lediga dag. Den började bra med att jag läste alla texter till fredagens seminarium i sängen, men sedan gick det mest utför. Har försökt organisera ihop alla möjliga jobb-, skol- och mötestider och upptäckt att jag får stå över sånt som jag, till skillnad från det andra, faktiskt sett fram emot. Som att åka till Daniela i Uppsala och se Whitest Boy Alive nästa vecka till exempel. Ikväll har jag dessutom lyckats planera in ytterligare en date med killen jag hyrde lägenhet av förra året. Dock ses vi bara av praktiska skäl, som alltid. Vi lyckas på något sätt fortfarande hitta anledningar till att träffas. Han kommer aldrig slippa mig, och jag aldrig honom. Det skulle inte förvåna mig om jag till slut hamnar i den där lägenheten, igen, för alltid. Isf ska jag tänka tillbaka på den här dagen och tänka att "den lediga dagen var nog inte så illa ändå".

Fin kväll för övrigt. Borde göra något.


Kommentarer
Postat av: Daniela

ledsen med :(.
varför ska du träffa lägenhetskillen igen?
du får iaf jättegärna kolla med honom om han har sett till någon post som hamnat fel...

2006-09-06 @ 18:45:27
Postat av: Maria

Jag ska få modemet som de andra lämnade kvar i lägenheten. Måste åka till Årsta, kolla UPC i ögonen och lämna över det imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback