...

Hög tid att sova blev ligga vaken i flera timmar och vakna med ojämna mellanrum. Den sista sömnen innan klockan ringde upptogs av att drömma om hur jag försov mig. Kan efter snabb huvudräkning konstatera att jag inte ens sov tre timmar inatt. Och det enda jag borde göra nu är att sätta mig ner och läsa en engelsk seminarietext om konstruktivism och realism, och detta trots att min motivation ligger på ungefär minus tusen. Medie- och kommunikationsv. C, som från början framstod som en sådan bra idé, har verkligen inte imponerat det minsta. Det känns inte alls särskilt befogat att vi EN GÅNG TILL ska behöva ta oss igenom timtal av föreläsningar om positivism, strukturalism och hermeneutik. För även om jag förmodligen behöver uppdateras så ger det mig bara mer besvär än inblick.

Kommentarer
Postat av: martin

uthärda maria, kommer roligare moment efter den kursen.

2006-09-13 @ 01:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback