Tour

Dagarna innan Barcelona ska jag fördriva i London tillsammans med min pappa och min lillasyster med tillhörande kompis. Vi ska bara hänga i två dagar, med fokus på fredag kväll då vi ska på, håll i dig, hardcorefestival. Pappa står för planeringen (XleifX). Det är så fint med föräldrar som vill understödja och främja sina barns intressen. Jag vet inte vad jag åker med i form av. Vuxet sällskap? Gammalt hardcorechix? Barnvakt? Torsdag morgon är tid för avfärd iaf, och sedan möter jag upp med Kalle på Girona flygplats i Spanien på söndag. Jag har inte varit utanför Sveriges gränser sen jag var i Tyskland förra sommaren. Typiskt mig att trycka in tre länder (Norge över nyår) på bara en månad. Det kommer om möjligt bli ännu tystare här.

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej! Är det imorgon du/ni åker? Hoppas ni får en bra resa. Skicka gärna ett vykort från Barcelona! :) Och hälsa London från mig :)
Lycka till.

2006-11-28 @ 11:38:28
Postat av: Daniel

Äsch sluta gnäll, det är ju en grym lineup!

Postat av: Maria

Inget gnäll, jag är nöjd!

2006-11-28 @ 23:00:32
URL: http://angelyouth.blogg.se
Postat av: Daniela

Ja, skicka vykort :)

2006-11-28 @ 23:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback