Stockholmshöst

Okej, jag var rätt dålig på det där med att ta med kameran överallt. Det är liksom inte så roligt när fokus alltid hamnar på fel objekt, speciellt när fokus, vilket objekt det än hamnar på, överhuvudtaget bara innebär blurr och pixlar. Så veckans bilder får blandas upp med ett par andra som tagits från september och framåt. Så, halva hösten (en rätt händelserik sådan, vilket ju framgår av bilderna) 06!:



1. Varje dag tidskriftsleveranserna kommer till Pressbyrån är som julafton. I Kalle Anka & Co hittade jag mitt senaste fynd. 2. En söt kille kom och sydde hemma hos mig förra veckan. Väldigt händig! 3. När jag är i Västervik brukar jag och min syster alltid köra runt och lyssna på hardcore i bilen. Om vädret tillåter med neddragna fönster, såklart. En fin tradition. 4. Maria in action under vår öl- och Pop'n music-kväll för några veckor sedan. 5. På jobbet sätter min ena chef upp kom-ihåg-lappar om nödvändiga saker som är lätta att glömma bort. Exempelvis "Ctrl+Del+Alt=Starta om". 6. Min vän Daniel kom och fikade hos mig i mitten av förra veckan. Kaffet blev wok+folköl efter konstaterandet att båda annars skulle ha ätit middag ensamma.


Det var det. Usch vad trist. Måste köpa en ny kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback