Snö

Något så vuxet som kaffe på maten kan vara det godaste som finns. Speciellt framför datorn. Eller när jag tänker efter så egentligen var som helst. Solen firar att jag är klar i skolan nu också. Fast klar är jag egentligen inte, har en seminarie-rest som måste skrivas, men sånt kan man ju med fördel dra ut lite på. Så jag låtsas att jag är klar, och tittar ut genom fönstret där det ser ut att regna för att solen smälter snön på taket. Det talades om trafikkaos i Stockholm igår. Vågar jag ta bussen till jobbet?


Tillägg:
Jag vågar ta bussen. Fick just veta att det är strömavbrott vid vår Pressbyrå. Tunnelbanan funkar tydligen, men jag tänker inte riskera att fastna i någon tunnel med panikslagna tanter och annat terroristängsligt, löst folk.

Kommentarer
Postat av: angelica

Hur går det med tentan egentligen? Min gick rakt åt helvete. Det svåraste provet jag någonsin skrivit. Satt från 14.30 - 19.30! Var helt slut sen. Mne vi får väl se. Håller med att kaffe på maten , framför datorn är guld! Ha det fint.. När skulle du till London? Jag ska nog också dit snart.

2006-11-04 @ 12:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback