Livet alltså

Sol varje dag nu, och igår fick jag veta att jag blev antagen till Medieskolan. Trots att det är precis vad jag har velat så blev jag plötsligt väligt osäker på hela grejen. Det känns läskigt att inom två veckor behöva bestämma sig för ifall det är det här man verkligen vill göra i resten av sitt liv (dramaqueen). I better, med tanke på den inte så blygsamma summa jag tvingas betala ifall jag bestämmer mig för att gå. Men sanningen är att jag är så otroligt trött på plugga på högskola och på att jobba med att sälja snacks i olika former och på att inte ha tid (eller iaf ork) att vara kreativ och hålla på med det som jag egentligen tycker är roligt. Så ja, egentligen vet jag väl vad jag ska göra nästa år. Måste bara övertyga mig själv om att det är värt 80 000.

Kommentarer
Postat av: Daniela

åh, kul att du kom in! jopbbigt att vara i valet och kvalet bara, men det löser du.
saknar dig mucho... hoppas vi kan ses snart!

2006-11-07 @ 13:10:56
Postat av: micke

hej!
kul att du kom in!
ifall det är något du vill veta om medieksolan vet du ju att du kan fråga och så, men min utbildning sammafattar jag såhär: helt ok.

2006-11-08 @ 23:37:15
Postat av: Robin

Haha, jag fick reda på ungefär samtidigt att jag också kom in... Nu hittade jag hit för att jag googlade på Medieskolan och sommarlov, dvs jag ville veta om man är ledig typ 4 veckor eller längre på sommmaren! Ses om några veckor antar jag :)

2007-01-23 @ 15:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback