Lär känna mig, del 3

Fick mailet nedan häromdagen, men eftersom jag varken vill eller orkar skicka runt det så gör jag det enkelt och postar det här, trots sjukt tråkiga frågor. Och vadå "årets frågeformulär"? Och haha, "bara ge allt!". Jaja:


Hallå!

Då var det dax att fylla i årets frågeformulär! Ok, så här ska du göra,och försök att inte vara lat och förstöra det roliga. Bara ge allt! Kopiera texten (inte vidarebefordra) hela detta mail i ett nytt mail som du kan skicka. Ändra alla svaren så att de stämmer för dig. Skicka det sedan till en hel hög av människor i din maillista, INKLUSIVE den person som skickade det till dig. Poängen är att du skall lära känna en massa små fakta om dina vänner. Det är roligt, och det är lätt!

1. VAD HETER DU? Maria.
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Grå jeans.
3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Pet Shop Boys.
4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Kom hem från jobbet halv tio och somnade tidigt för att kunna gå upp vid halv fem idag.
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Rostat bröd.
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Vet inte, det är bara mörkt.
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Kalle.
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Helhet och stil förmodligen.
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? Det är klart (Lovisa).
10. HUR MÅR DU IDAG? Trött, men bra.
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Kaffe och vatten.
12. FAVORITALKOHOLBASERAD DRYCK? Öl, och numera även Hotshots som jag fick smaka i helgen. Gud, det godaste jag druckit.
13.FAVORITSPORT? Snowboard att utöva, och vilket stort sportarrangemang som helst på tv att titta på.
14. HÅRFÄRG? Blond och blondare.
15. ÖGONFÄRG? Blå.
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Solnedgång tror jag. Eller nä, hm, jo, jag säger solnedgång.
17 SYSKON Å DERAS ÅLDER: Jens, 23 och Yohanna, 16.
18. FAVORIT MÅNAD? Har ingen.
19. SENASTE FILMEN DU SÅG? Old boy.
21. FAVORITDAG PÅ VECKAN? Fredag.
22. FAVORITHOBBY? Pyssla.
23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Tror inte det.
24. FAVORITLÅT(ar)? Kan inte välja.
25. SOMMAR ELLER VINTER? Jag gillar övergångsfaser, som sensommaren eller när det håller på att bli vår.
26. KRAMAR ELLER KYSSAR? Både och.
27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS? Kärlek!
28. CHOKLAD ELLER VANILJ? Glass eller? Vanilj.
29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA? Spela roll.
30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Vet inte (Lovisa skrev mig!)
31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Vet inte.
32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? I en tvåa med Emma.
33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Nu läser jag "Alla familjer är psykotiska" av Douglas Coupland.
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT? Har ingen, använder ett block.
35. FAVORITSPEL? Tony Hawk, GTA och Pop'n music.
36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Verkligen inte.
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Tror det.
38. ÄR DU ROMANTISK? Romantisk vet jag inte, men är nog en naiv romantiker.
39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Ja.
40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL? -
41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Ligga i sängen länge > titta i affärer med Linn > gå ut.
42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA? 18:41


Kommentarer
Postat av: XanonymousX

http://www.last.fm/music/Orange+Juice?q=orange+juice
the mf og b&s!

2006-11-12 @ 03:46:07
Postat av: Maria

oj, starkt att nattsurfa. tack!

Postat av: Anonym

äh, nattsurfa är vad jag gör..

2006-11-13 @ 00:56:11
Postat av: micke

bra att du verkligen bara gav allt där!

2006-11-14 @ 11:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback