Lifestyle

Här kan man fylla i sitt postnummer och se vilken livsstilstyp som utmärker området man bor i. Jag hör visst till den åtråvärda kategorin Storstadspuls, som har dessa karakteristiska drag:

» Unga
» Välutbildade
» Singlar eller sambos
» Höga inkomster
» Bostadsrättsboende, mest i Stockholm
» Samhälls och kulturintresserade
» Förändringsbenägna individualister

Och även om det är långt ifrån jag i ett nötskal, så ska jag kanske vara glad att jag flyttade från Västervik, där jag tillhörde den inte lika upphetsande och tilltalande gruppen Pension och tradition.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag fick samma omdöme som du med skillnaden att mina gamla jaktmarker rubricerades som "Skilda Världar". Huh?

Postat av: Lovisa

hehe. "min" typ: globalister:)

2006-05-11 @ 11:25:55
Postat av: Daniela

Jag fick exakt samma resulat:) fast egentligen så bor vi ju inte så långt ifrån varandra.

2006-05-11 @ 12:10:05
Postat av: Lovisa

glömde rubriken: "singlar i storstan".
haha.

2006-05-11 @ 13:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback