Äntligen!!

Ett läsår har gått sedan Dummy började på samma skola som Carl-Philip. Ett läsår av försök till prins-spotting, följt av frustration pga utebliven sådan. Alla Forsbergs-gatherings som jag vistats på har väldigt opassande alltid arrangerats på viktiga dagar såsom Nobel-dagen och Kungens födelsedag. Men så igår, på design-tvåornas (och därmed prinsens) slututställningsfest, fick jag äntligen chansen. Han stod där vid sina fotoaffischer - kortväxt, odramatisk och nästan lite töntig. Jag smög ner hans visitkort i fickan. "Blogg-material" tänkte jag leende för mig själv och gick därifrån.

Visitkort


Kommentarer
Postat av: angelica

coolt, du har verkligen träffat prisen! :) är han kortväxt alltså? läste om hans utställning i metron i morse... hehe

2006-05-19 @ 20:12:44
Postat av: Daniel

Man. Du är ju värre än min morsa.

Postat av: Lovisa

hehe. själv var jag tydligen väldigt nära en annan bernadotte i måndagskväll. efter pausen på min föreläsning kom alla in och bara "såg ni, såg ni vem som var där i korridoren, kronprinsessan med hennes livvakter, coolt". jag hade inte lagt märke till henne, utan bara brytt mig om min yogurt. typiskt. men du har prinsens e-mail, och jag känner ju dig, så det väger upp:)

2006-05-20 @ 13:14:41
Postat av: Daniela

Åh...äntligen!

2006-05-20 @ 15:42:19
Postat av: martin

haha, vilken stalker du är!

2006-05-21 @ 16:20:59
URL: http://litelittelar.blogg.se
Postat av: tommy

ja prinsens e-mail, hehe. bara maila nu maria :)

2006-05-22 @ 12:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback