Lär känna mig, del 2

Plats? Fleminggatan.
Tillstånd? Dricker kaffe först nu, så är lite tung i huvudet. Men i övrigt okej.
I fickorna? Ingenting.
Vad händer ikväll? Ska hem till Erik som fyllt 25.
Vad åt du senast? Nudlar.
Vem ringde dig senast? Minns inte.
Vem mailade du senast? En klasskamrat i min projektgrupp.
Roligast gångna veckan? Mat-shopping.
Roligast kommande vecka? Projektet kan nog bli bra. Och så fyller Maria år.
Favoritläsk? Passionsfrukt. Har inte reflekterat på länge över om det verkligen är min favorit fortfarande, men så har det alltid varit.
Favoritmynt? Tior. Jag gillar tyngden.
Favoritjuice? Mixad, typ multivitamin.
Bästa grannen? Har nog inte träffat en enda av mina nya grannar, så jag säger Emma.
Sämsta grannen? -
Bästa ingrediensen i en god gryta? Vitlök.
Bästa frisyren? Långt.
Vad tycker du om att äta? God mat!
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna? Nä.
Idrottar du? Nej.
Är du med i nåt crew? Turku-gänget -05.
Vad har du ätit idag? Nudlar.
Vad har du på dig idag? Jeans, svart kofta och svart TOPP.
Har du växt något det här året? Vet inte. Säkert åt något håll.
Har du gått upp/ner i vikt det här året? Tror inte det. Står rätt stilla när det kommer till vikt.
Vilket år har varit ditt bästa? 04 eller 05.
Vad har du ångest inför? Inget.
Hur långt hår har du? Långt. Längre än du tror.
Är du nöjd med det? Ja, men ska boka klipptid nästa vecka.
Går du i skolan så mycket som du ska? Tillräckligt.
Vilket är ditt sämsta ämne? Som jag någonsin läst? Tror inte jag är så dålig på matte egentligen, men det är ju sjukt ointressant.
Har du en bra klass? Jag är nöjd.
Vad ligger på ditt databord just nu? Ganska mycket: papper, block, symaskin, pennor, kamera, lamineringsmaskin, tejp m.m.
Varför blev du arg senast du var det? Minns inte.
Hur länge kan du använda samma byxor utan att dom tvättas? Inget jag tänkt på.
Vad ska du göra i helgen? Plugga och fira Erik.

Kommentarer
Postat av: martin

Turku-gänget -05 är det enda sanna crewet! de som inte var där kan omöjligen förstå vad vi genomled och upplevde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback