Lär känna mig, del 1

HUMÖR: Lite stressad och frusen.
KLÄDER JUST NU: Linne och armybyxor (pluggdag).
MUSIK JUST NU: A Fate Delivered.
VAD ÅT DU SENAST: Frallor och kaffe.
VAD SA DU SENAST: Jag sjöng nog med i en låt.
FAVORITKLÄDER: Stuprör, kofta, t-shirt. Ganska intetsägande.
FAVORITSKOR: Mina nya vita.
FAVORITALKOHOL: Drinkar, vilket jag dricker alltför sällan.
FAVORITCIGARETTER: Jag röker inte, men Lenin-paketet jag köpte i Ryssland (fint att titta på).
FAVORITFÄRG: Röd.
FAVORIT I VÄNNER: Har ingen direkt favorit, men Pheobe eller Chandler kanske.
FAVORITPIZZA: Tomatsås, ost och färska champinjoner.
SOMMARPLAN: Bli rik.
FRAMTIDSPLAN: Jobba med M E D I A. 
TRE FAVORITPRYLAR: Dator, mp3-spelare och tv.
TRE AV DINA BRA EGENSKAPER: Omtänksam, uppmärksam, kreativ.
TRE AV DINA DÅLIGA EGENSKAPER: Orolig, har svårt att ta beslut, självkritisk.
BÄSTA BARNPROGRAM FRÅN 90-TALET: Julkalendrar.
BÄSTA LEKSAK FRÅN 90-TALET: Pollypocket och alla Barbiehus som man kunde inreda.
BÄSTA BARNDOMSMINNE: All tid på Svanö.
ÄR DU VEGETARIAN ELLER VEGAN: Vegetarian.
ÄR DU POLITISKT AKTIV: Nja, är inte så handlingskraftig. Är aktiv i sinnet!
HUR MÅNGA HAR DU KYSST: Färre än 40.
HUR MÅNGA HAR DU HAFT SEX MED: Färre än 10.
HUR MÅNGA PIERCINGS HAR DU: Pluggar i öronen, men de räknas väl knappt.
EN VANLIG MISSUPPFATTNING OM DIG: Ingen aning.
DIN IDEALVIKT: 50-55.
DITT IDEALUTSEENDE: Åh, jag vet inte. Det finns ju hur många sätt som helst att vara snygg på.
VAD TYCKER DU MEST OM HOS DIG SJÄLV: Att jag tar tag i saker.
VAD FÅR DU OFTAST KOMPLIMANGER FÖR: Ehm, kanske hår, ögon och väluppfostrad lillasyster.
GÖRA HÄRNÄST: Tentaplugga. Har redan dragit ut på det för länge.


(Min blogg goes Skunk, jag vet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback