Jobb på byrå

Jag kom väldigt passande sent till första dagen på jobbet idag (det var INTE mitt fel, Ropstens-tågen kommer för alltid vara ett mysterium), men trots detta sa min arbetsgivare vid dagens slut att hon var väldigt nöjd och att hon gillade min känsla för service. Något jag nu alltså är berättigad att skriva i mina ansökningar, "bra känsla för service". Imorgon är sista dagen i skolan, och efter tre avslutade högskoleterminer och -klasser tar nog den här priset som den mest vemodiga att lämna. Jag tänker sörja på Trädgården.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Vad är det för fel på ropstenstågen?
Vad kul att du blev uppskattad på jobbet,
när är du redo för besök förresten? :)

2006-06-09 @ 11:08:02
Postat av: Maria

Tre (3!) tåg i rad blev inställda!

Ja du, jag ska nog kunna hantera att folk jag känner kommer redan på måndag... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback