Dötid

Min internetuppkoppling har krånglat, och tidvis inte fungerat alls, de senaste dagarna, vilket har bidragit till att jag har varit ovanligt inaktiv här. Jag hoppas att det slipper upprepas.

Igår när jag och David (som för övrigt fixade jobbet till mig, tack!) jobbade, hittade vi två lådor innehållandes ett okänt antal singlar med den nu aktuella, men väldigt tveksamma hiten Vi är på gång. Dessa hade blivit skickade till vår Pressbyrå för att ges bort till kunderna (vilket ju faktiskt i sig är rätt roligt, de måste verkligen på fullaste allvar delas ut gratis!). Självklart ansåg vi dem värda mer än att stå och damma i ett hörn, och ställde därför fram dem för allmän beskådan, åtkomst och bespottning. Det sistnämnda stod vi för. Ett stackars ex (som vi kan kalla Tomas) hamnade i vår ägo, och då tid skulle fördrivas försökte vi göra honom illa på alla sätt vi kunde komma på. Följande fick Tomas utstå under eftermiddagen/kvällen:

Vi..
..hoppade på honom.
..la honom i glassfrysen för att sedan snabbt flytta honom till bakugnen.
..klämde honom i kassan och i kaffeautomaten.
..klippte i honom.
..la honom i kaffeautomaten och lät honom bada i nybryggt kaffe.
..la honom i frysen (efter att han fått kaffe på sig).
..förolämpade honom. 

ledin


Då jag känner att jag nu nått ut med min ståndpunkt, så låter jag det stanna här. Tänker således sluta proklamera för hur illa jag verkligen tycker om Vi är på gång och dess upphovsman.

Kommentarer
Postat av: Tomas

hey! jag trodde nästa skivan var döpt efter mig först, tills jag kom på att det kanske inte va så i alla fall.

Postat av: angelica

har ni inget att göra när ni jobbar eller?! ses imorn?

2006-06-15 @ 19:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback