Mjölk är äckligt

Jag funderar på att bli bekväm hobbyvegan. Tänkte isf vara sådär lagom fejk och typ inte bry mig om innehållet i en del hel- och halvfabrikat samt äta det jag bjuds på (vi talar här om sådant som inte redan utesluts på grund av mitt val att vara vegetarian). I slutändan innebär min veganplan att jag skulle äta och laga mat i stort sett som jag gör nu, så det är egentligen ingen större uppoffring att tala om. Ska dock tänka över det både en och två gånger eftersom fetaost och gräddfil är återkommande element i min kyl. Undrar om min kaffe- och chiabatta-diet på jobbet hotas av mitt nya, eventuella, ställningstaganade.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur ska du klara dig utan grekisk sallad?!

2006-07-01 @ 17:52:25
Postat av: Daniel

Jag säger som Postal Service - Give up.

Postat av: angelica

Mjölk = Gott :)

2006-07-03 @ 11:43:47
Postat av: Erik

Bra Maria! Vegan är det enda rätta!

2006-07-04 @ 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback