Blandat ihop begreppen?

Expressens löpsedel idag:

Vanlig vintertrötthet kan vara smygande depression.

Är det inte snarare precis tvärtom?

---

Förresten: Idag, redan första dagen på min nya kurs, kom min blogg på tal på lektionen. Jag gjorde mitt bästa för att inte utstråla hur färsk jag är i sammanhanget, vilket verkade gå bra då läraren bara log och såg nöjd ut över att inte vara den enda bloggaren i salen (får man kalla sig bloggare efter bara en och en halv vecka?). Nu ska jag leta reda på hans!

Kommentarer
Postat av: martin

maria, det är vi bloggare som är den interaktiva framtiden, tänk på det! kul att förfesten på lördag blir av, ser verkligen fram emot den! då jäklar ska jag bli berusad och sova ruset av mig på en t-bane-perrong, istället för att försöka hitta nattbussen hem.

2006-01-23 @ 20:36:23
Postat av: anonym

skriv roligare blogg!

2006-01-24 @ 13:46:08
Postat av: Maria

Låt bli att läsa då!

Postat av: Daniel

Mer romantique!!!!

2006-01-24 @ 20:33:43
URL: http://daniel.sprayblog.se
Postat av: micke

hej maria!
läser du alla kommentarer? jag hoppas det. jag kommer gärna på lördag. jag hade bestämt en annan förfest, men jag kommer hellre till dig. annars kan vi iallafall ses på indierave. ska vi fixa så att störningsjouren kommer ännu en gång?

ha det soft!

2006-01-24 @ 22:21:00
URL: http://micek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback