Will you be my valentine if I'm a world away?

Jag har köpt en ny mobil, som utöver alla nödvändiga funktioner (dvs allt det som inte redan sköts av minst en annan pryl jag äger) även har lucka. Att inneha en sådan har varit min våta dröm sen jag var i Hong Kong (där alla var coola och hade mobiler med luckor). Min älskade retro-Siemens gick sönder förra veckan och jag var helt enkelt tvungen att ersätta den. Inköpet av min nya luckbeprydda vän genomfördes alltså inte helt frivilligt, även om jag ändå är rätt nöjd såhär i efterhand.

Idag har jag och Dummy varit tillsammans i 15 månader, vilket hela Sverige firar med att utsmycka med hjärtan var helst det passar och finns plats. Lite överdrivet tycker jag, men tack för ansträngningen.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis på alla hjärtans dag! Dagen då man ska hålla varandra lite extra hårt i handen och tänka på alla som saknar hjärta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback