Soul meets body

Igår var vi och såg Death Cab for Cutie, vilka var bra på många sätt. Även de låtar jag inte gillar på skivorna var bra live och det är väl ett betyg i sig. De kunde ju ha kostat på sig att spela Your heart is an empty room och Song for Kelly Huckaby, men man kan väl inte få allt, som man säger.

Har gjort mitt första, upplyftande besök på MyHeritage.com idag. Tröttnade kanske lite för snabbt för att den ska hamna på någon lista, men det var iaf kul en liten stund. Jag blev bara matchad med Gwyneth Paltrow, medan Tomas kan skryta med att likna både Johnny Depp och Brad Pitt. Dummy blev en mix mellan Hilary Swank och Audrey Hepburn, vilket jag inte kan sluta ha roligt åt. Min kille är en tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback