Hornstull - Fridhemsplan

Västerbron i minusgrader, klarblå himmel och med Connected i öronen. Bra väg, men bäst i andra riktningen.


Tror att stridsyxan är nerlagd i hushållet nu. Jag flydde fältet (lägg märke till mina krigsreferenser) frivilligt fram till dess att hennes kille insjuknade i vinterkräkisen i vår lägenhet. Då blev jag istället beordrad, eller kanske snarare rådd, att inte vistas hemma på ett par dagar. Så jag höll mig borta lite till, och nu verkar vi vara på god fot med varandra. Åtminstone hon med mig. Jag är ju för feg för att klaga såklart.


Och hur har det gått med vykorten förresten. Inblandade: kommer de aldrig fram?


Kommentarer
Postat av: angelica

Hej.. Bra att det "löst" sig.. Jag har inte sett röken av något vykort, hoppas det kommer snart! Men man vet aldrig. Mitt vykort från Berlin kom aldrig fram till Sebastian så ibland verkar det vara lite si och så. Vi ses hemma i jul! Kram

2006-12-17 @ 18:06:54
Postat av: Daniela

inget vykort so far... hoppas snart! Och snart så ses vi :)

2006-12-18 @ 01:19:25
Postat av: david

mitt vykort kom idag, tack så mycket! fick mig att längta bort. du har fin handstil btw.

2006-12-18 @ 17:01:44
Postat av: angelica

Jag fick också vykort från Barcelona idag! Instämmer med ovanstående David. Kram

2006-12-18 @ 20:00:14
Postat av: Daniela

är uppsala bortglömt eller vad? :(

2006-12-18 @ 23:33:42
Postat av: Daniela

vykortet soy (?) här med. Me gustas español! y cerveza :)

2006-12-20 @ 16:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback