Homesick

Jag är trött på att vara sjuk nu. Kan ju inte ens fördriva tiden med att ringa folk eftersom jag inte har samvete nog att terrorisera dem med min whiskeyhesa röst (som i flera fall säkert skulle kunna framstå som sexig, men som faktiskt inte på något sätt är det). Har redan sjukanmält bort en hel månads matkassa, och idag kände jag mig närmast tvungen att gardera mig genom att köpa "Samhällsvetenskapernas förutsättningar", ifall jag missar första dagen i skolan imorgon. Jag gör ju inget annat än att hälla i mig te, Bafucin och C-vitaminbrus hela dagarna, hur lång tid ska det ta egentligen?

Kommentarer
Postat av: micke

åååh vad drygt! man ska vara glad åt alla dagar man INTE är förkyld, det är något man kan tänka på om man är nere.

2006-08-29 @ 23:10:54
Postat av: Ulla Hellström

Ät mer grönt, sov mer, ta en rask promenad varje dag!

2006-08-30 @ 16:02:15
Postat av: angelica

Håller med Ulla!

2006-08-30 @ 22:48:45
Postat av: Daniel

K-k-krya på dig. Det är inne att stamma. Det är därför alla häftiga snubbar i utesvängen kallas stammisar.

Postat av: Daniel

Jag tycker att Ulla verkar suspekt, möjligtvis arbetar hon för Socialstyrelsen.

2006-08-30 @ 22:56:45
URL: http://daniel.sprayblog.se
Postat av: Ulla Hellström

Håll käften, jag är din lärare i svenska och historia!

2006-08-31 @ 17:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback